Retourneren

Wij doen er alles aan om je goed te informeren over onze producten en stellen service voorop. Voldoet een bestelde product niet helemaal aan je verwachting? Jammer! 

Natuurlijk kun je de producten binnen 14 kalenderdagen, na ontvangst van de producten, retourneren of ruilen, zonder opgaaf van reden. 

Voorwaarden

Voor retourneren en ruilen gelden de volgende voorwaarden:

  • Voordat je het product aan ons retourneert, stuur een e-mail (met vermelding van het ordernummer) dat je het bestelde product wilt retourneren. Zo weten wij dat er iets retour komt. 
  • Het product dient direct  - uiterlijk binnen 14 dagen na aanmelding - te worden teruggestuurd. Verpak het product goed als je het retourneert (het liefst in de verpakking waarin het is verzonden
  • Het product is onbeschadigd en niet gebruikt

Producten die retour worden gestuurd zonder aanmelding per e-mail vooraf, of waarbij de retourtermijn van 14 dagen is verstreken worden NIET in behandeling genomen. 

Indien iets speciaal voor jou wordt gemaakt en/of aangepast, kan er geen aanspraak worden gemaakt op retour.


Ruilen of retourneren via de post

Het desbetreffende product verpak je, onbeschadigd en niet gebruikt, en stuur je terug naar onderstaand adres. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Tri of Light is niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte retourzendingen. Wij adviseren je dan ook om het product terug te sturen met track en trace code, zodat het pakket altijd te traceren is. 

Let op: je dient alles te retourneren ook als je een promotie of gratis cadeau bij je order hebt ontvangen. Bij het ontbreken ervan, wordt dit verrekend met de retourbetaling. 

Tri of Light
p/a De Wolken 20
8254 AN Dronten


Geld Terug

Het orderbedrag van een retour wordt teruggestort op je rekening, zodra het product in goede staat en met terugmelding per e-mail vooraf, zijn ontvangen. De kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening. 


Mijn verpakking of product is beschadigd bij aankomst, en nu?

Het kan soms voorkomen dat een bestelling beschadigd aankomt.
Wanneer je aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, neem het pakketje dan niet aan en vraag aan de bezorger om hier meteen melding van te maken.
Wanneer je het pakketje al hebt aangenomen en er later achter komt dat het product beschadigd is, neem dan zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 48 uur, contact met ons op en maak foto's van het beschadigde product.
We overleggen dan samen hoe we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. 


1 juli 2022 - Tri of Light

>